Żabka rozwija departament ekspansji, by móc być jeszcze bliżej klientów i oferować im każdego dnia możliwość szybkich zakupów tuż za rogiem. Obecnie firma poszukuje 20 przedstawicieli ds. ekspansji, dzięki którym będzie mogła rozwijać się jeszcze szybciej. Lokalizacje sklepów to jeden z kluczowych aspektów wpływających na decyzje zakupowe klientów, dlatego Żabka zamierza rozwijać zespół odpowiadający za wyszukanie i wybór miejsc, w których otwierane są sklepy. Przedstawiciele ds. ekspansji korzystają również z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, wspomagających ocenę np. potencjału sprzedażowego lokalizacji czy przewidywanej liczby klientów. Firma szuka osób z doświadczeniem w pracy w tym zawodzie lub w branży nieruchomości w całej Polsce, a w szczególności w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku, Białymstoku i Katowicach.
– Skala działań naszego działu jest imponująca, w ub. roku otworzyliśmy ponad 650 sklepów, czego nie dokonała żadna inna sieć handlowa w Polsce. Otwieramy sklepy zarówno w standardowych lokalach handlowo-usługowych, ale wyszukujemy także lokalizacje niestandardowe, np. w metrze czy przejściach podziemnych. Wszystko z myślą o wygodzie klientów i zapewnienia im jak najwyższego komfortu w dokonywaniu zakupów. Planujemy rozszerzenie naszego zespołu o kolejne doświadczone osoby, które będą mogły uczestniczyć w ciekawych projektach i współpracy z siecią convenience nr 1 w Europie Środkowo-Wschodniej – mówi Waldemar Lisiewicz, Dyrektor Ekspansji w firmie Żabka Polska.
Jaki powinien być kandydat na przedstawiciela ds. ekspansji Żabki? To osoba komunikatywna, dynamiczna, otwarta i kreatywna, łatwo nawiązująca i utrzymująca relacje, będąca dobrym negocjatorem. Powinna być gotowa do prowadzenia własnej działalności gospodarczej i mieć doświadczenie zawodowe związane z pozyskiwaniem lokali handlowych, usługowych lub terenów inwestycyjnych albo pracować w branży nieruchomości. Do zadań przedstawiciela ekspansji należą m.in. pozyskiwanie lokalizacji pod sklepy spożywcze, weryfikacja stanu prawnego nieruchomości, negocjowanie warunków umowy najmu lokalu, nawiązywanie oraz monitorowanie zmian na rynku nieruchomości i utrzymywanie kontaktów z podmiotami związanymi z rynkiem nieruchomości.
Przedstawiciele ds. ekspansji współpracujący z Żabką mają dostęp do najnowszych technologii operacyjnych, korzystają m.in. z aplikacji do oceny lokalizacji, stworzonych specjalnie na potrzeby sieci. Żabka Polska oferuje im pakiet szkoleń, atrakcyjne wynagrodzenie i premię za osiągnięte wyniki, do dyspozycji auto służbowe oraz dodatkowe narzędzia.
Rekrutacja przedstawicieli ds. ekspansji dla sieci Żabka Polska prowadzona jest w całej Polsce, a w szczególności w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku, Białymstoku, Katowicach, Kielcach, Rybniku, Ostródzie, Lublinie i Opolu. Potrwa do końca września.
Jak się zgłosić? Aplikacje należy składać:
https://www.zabka.pl/pracuj-z-nami
Ogłoszenia są publikowane na stronach pracuj.pl i grafton.pl.
Link do strony artykułu: https://uww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/zabka-rozwija-dzial-ekspansji-siec-poszukuje-20-przedstawicieli-w-calej-polsce